28 Ιουν 2009

Η Ντορομητσοτάκαινα, ο Καραμανλής και το πτηνό της «Republic of Macedonia»

Διάβασα κάτι στο "Αλφειό Ποταμό"(ΔΙΩΞΤΕ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΔΑ ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΤΟΡΑ ΤΩΡΑΑΑΑ!!! ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ!) και αγανάκτησα!


>>>Αρχή "υπερβολικών σκέψεων":

Λοιπόν,
επειδή από προχτές ονομάζομαι «Μητσοτάκης»-«Μπακογιάννης»-«Κούβελος», δεν επιτρέπω σε κανέναν της οικογένειας αυτής να ονομάζεται Μητσοτάκης-Μπακογιάννης-Κούβελος ή, έστω προσωρινά, τους επιτρέπω να ονομάζονται έτσι και αυτοί.
Βέβαια στο μέλλον θα δούμε αν θα συνεχίσω να τους το επιτρέπω...

- Είμαι καταπατητής οικοπέδων της οικογένειας και ήδη σκέφτομαι να αρπάξω και τα σπίτια της οικογένειας.
- Έχω (δημιουργήσει) χάρτες που αποδεικνύουν ότι είναι δικά μου!
- Έχω με το μέρος μου καποιους (ψευδο)μάρτυρες που "αποδεικνύουν" πως δίκαια ονομάζομαι έτσι!
- Επίσης, μερικά μέλη της οικογένειας Μητσοτακομπακογιαννοκούβελου υποστηρίζουν ότι σωστά ονομάζομαι έτσι.
- Δεν έχω οικόπεδο ή σπίτι κοντά στην θάλασσα. Όμως πρόκειται να αγοράσω βάρκες και κότερα γιατί είμαι σίγουρος πως θα αρπάξω τα σπίτια της οικογένειας Μητσοτακομπακογιανοκούβελου.
- Μάλιστα, εχθές, με κάλεσε η οικογένεια Μητσοτακομπακογιαννοκούβελου στην έπαυλη της.
Πήγα εκεί και στάθμευσα το φορτηγό που έχει επιγραφή της εταιρείας μου, "Republic of «Μητσοτάκης»-«Μπακογιάννης»-«Κούβελος»," στο χώρο στάθμευσης της έπαυλης των Μητσοτακομπακογιαννοκούβελων.
Από αυτό φαίνεται πως η οικογένεια Μητσοτακομπακογιαννοκούβελου έχει αποδεχθεί πως, μάλλον, έχω δίκιο!

Υπογραφή:
Χρήστος Γιουγκοσλάβος ή Βαρντάσκας.

Πλέον, ονομάζομαι:
Χρήστος Σλαβομητσοτάκη-Σλαβομπακογιάννη-Σλαβοκούβελος ή Βορειομητσοτάκη-Βορειομπακογιάννη-Βορειοκούβελος ή όπως θέλω καλύτερα να ονομάζομαι: Χρήστος Μητσοτάκη-Μπακογιάννη-Κούβελος.

>>>Τέλος "υπερβολικών σκέψεων"

Περισσότερα:
schizas.com: Μακεδονίας Εκποίησις - Ανθελληνική ΥΠ.ΕΞ.
antinews: Ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας» ήρθε ο Μιλόσοσκι
adiakritos: Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ. ΠΟΣΟ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΝΙΩΘΕΙΣ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, ΟΝΕΙΔΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ;
adiakritos: Η ΧΕΙΡΑΨΙΑ ΕΝΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ
gianniotis.gr: Κυρά Ντόρα, χαιρετίσματα στις ...φασκομηλιές.!!!
elkosmos.gr: Τελικά πρόδωσαν την Ελλάδα
ΛΑΙΚΟΥΡΑ LIVE: Σαν περήφανος Έλληνας και Μακεδόνας, έδωσε την άδεια να προσγειωθεί το Σκοπιανό αεροσκάφος που έγραφε φαρδιά πλατειά ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: